12 dagar kvar...

Nu skall jag försöka att komma igång med mitt bloggande igen...
Tror att det är många som tänker så när de skall gå på föräldrarledighet eller något sånt.
(Sedan märker man att man inte alls har den tiden, orken eller lusten men jag skall ge det ett försök i alla fall. Vi får väl se hur det går..) 
 
Men jag känner ju att jag saknat att blogga så egentligen borde jag väl bara ha tagit tag i det tidgare.
Fast nu blev det inte så, därför så börjar jag nu.
 
Det är alltså nu 12 dagar till Ärtan är beräknad. 
Vart tar tiden vägen? Nu känns det som att det går så fort, men samtidigt är jag så otålig och förväntansfull på att få se och träffa Ärtan. 
 
Men tror lite tackvare att jag mår rätt bra så håller jag mig ju väldigt sysselsatt varje dag med olika projekt som skall göras och träffar kompisar mm.. 
Så dagarna flyter på.Men kan tänka mig att nu när jag går hem från jobbet imorgon så kanske det är lite mer segt. Fast å andra sidan så har jag rätt mycket planerat de närmsta dagarna...
Sen kommer ju jul och nyår och då kommer ju dagarna fyllas med allt möjligt.
 
Fast vem vet, Ärtan kanske kommer tidigt?! Det har man ju ingen aning om. 
Och det kan ju hända vilken dag som helst, det är så läskigt men samtidigt så häftigt.
 
Jag börjar känna att saker och ting kommer i ordning hemma, klart att det finns mycket kvar att göra men inget som är akut just nu. Sen känner jag väl att jag tycker att det hade varit skönt att vara klar med några saker till innan Ärtan kommer men jag tänker inte stressa upp mig eller haka upp mig på det som inte är klar. Allt kommer bli bra och falla på plats så småningingom ändå.
 
Mycket tankar just nu även om jag känner ett inre lugn ändå. Men jag sover ju knappt på nätterna och det börjar ta lite på krafterna. Men när jag slutar jobba så kommer jag ju kunna vila på dagen i stället. (Beroende på hur mycket jag har att göra på dagen) men jag skall försöka att lämna några dagar oplanerade så det inte är för mycket inbokat. Men det är svårt när man har mycket man vill göra samtidigt som man vill hinna träffa många och man vill att tiden skall gå snabbt. 
Men tror att det hade vart skönt med en dag utan några planer alls.. men men. Det ger sig. :) 
 
Japp, detta var ett första försök till att komma igång med bloggandet.
Nu skall jag verkligen försöka uppehålla detta. 
Får väl se hur det går :) 
 
Ha det fint! / Lollo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0