Vinterkänslor

Vintern är här.
 
Det märks verkligen nu, det är ruggigt kallt i luften och det är mörkt ute och man är alltid för kallt klädd.
Även om jag verkligen försöker klä mig ordentligt så är jag alltid lite frusen..
Men det tror jag har mycket att göra med mig och mina nya matvanor..
Tycker det är kallt hemma, hela tiden.
 
Men men, nog om det.. Väldigt oviktigt faktiskt..
 
Men nu börjar vinterkänslorna komma.. Jul feeling och massa blandade känslor.
På gott och ont. Men mest på gott.. 
Måste säga att jag mår bra.. tycker att allt rullar på bra.. eller helt ok iaf..
Känner mig hoppfull inför framtiden.. Även om jag inte har en aning vad framtiden har att erbjuda men på något sätt så känns det bra.
 
Jag känner mig tacksam över det jag har och hur mitt liv ändå är.. jag försöker vara mer positiv och se möjligheter istället för hinder.
 
oh well..
vet inte varför alla dessa tankar dykt upp men tror att lite kan ha att göra med det börjar närma sig The BIG 30.. !
Men det är lite blandade känslor inför det också.. Känns som en milstolpe på något sätt.. men men det blir nog bra. :) 
 
Nä nu får det vara bra med tankar för idag.
Ciao!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0