Fördelarna med att jobba natt..

Ja nu sitter jag är på jobbet och klockan är efter fyra, börjar gäspa rejält nu. Men det är inte så konstigt då jag knappt sovit nått på dagen. Men det positiva är ju att jag förhoppningsvis kommer sova bra när jag väl är hemma.. :) Om 4timmar ska jag ligga i min säng har jag bestämt! :)

Så vad är då fördelarna med att jobba natt? I min värld inte super många, men det är ju för att det inte passar mig just som person..Men jag gillar att man verkligen får tid att tänka och filosofera.. vilket verkligen är min grej.
Jag hinner blogga och läsa andra bloggar.
Jag ser andra trötta männsikor påväg till jobb, och vet att jag ska hem och krypa ner i sängen.. det är en ganska skön känsla. Man tjänar mer när man jobbar natt.. :) Det är aldrig fel..

Ja iaf det var lite om det.. vet inte varför jag skrev det men ville väl ha något att skriva om :)

Drömmer mig bort till olika resemål, som alltid. Och speciellt när jag jobbar natt.. Men det är kul.. ska kolla lite om jag hittar något bra hotell för mig och mamma när vi är i italien..

Kanske skriver igen sen.. Kanske inte :)
Only time will tell ;)

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0