Tankar

Jag har alltid mycket tankar och funderingar över livet, framtiden, mig själv, vänner, kärlek, och framför allt familjen.

Det är dagligen saker som snurrar i min skalle, bra och dåliga. Men mest bra såklart!

Jag tänker ofta på hur mitt liv kommer se ut i framtiden. Ibland glömmer jag att tiden rusar iväg och man borde ta tag i saker nu.
Men det är ju lättare sagt än gjort...

Jag blir för sjutton 30 om mindre än ett år. 30 är liksom någon slags milstolpe. Jag hade alltid trott att innan 30 hade jag barn, man och hus. Men icke då..
Men det är ok, jag gråter inga tårar över det..
Däremot så känner jag att jag måste (åter igen) ta tag mitt liv och min hälsa.
Det funkar inte längre och jag vill inget hellre än att må bra. Och det ska jag se till, jag vägrar att fylla 30 fet! Så det så!

SÅ nu är det en livstilsändring igen på agendan, men denna gången ska det fullföljas och inte slarvas.
Ska hitta ett sätt som funkar resten av mitt liv på ett bra sätt. Det kommer bli en lång och jäkligt tuff resa det vet jag, och i början kommer jag behöva vara sten hård och ha riktig disciplin men sen vill jag komma in i en vardag som funkar, där jag inte behöver avstå från allt utan där jag lyckas hitta en bra balans där jag kan njuta av livet samtidigt som jag tar hand om min kropp.

Så kom igen nu Lollo! Ta tag i dig själv och lyckas med detta!
Jag ska försöka att verkligen fixa detta.

Jag vill göra något kul när jag fyller 30, resa eller fest.. (Jag har lite ideer)

Men då ska jag se till att den största presenten är att jag lyckats ta hand om min kropp, och hittat ett sett som funkar för mig!

Oh well, nog om det.

Vad vill jag göra när jag fyller 30 nu då?
Jo antingen vill jag spendera tiden i värmen, Västindien är högt upp på listan! (Skulle vilja gå på Hansons event, "Back to the island" som dom har varje år under min födelsedag på Jamaica men det är ett strot önske tänkande)
Kan även tänka mig att bara resa runt nån stans där det är varmt..
Alternativt vin resa i italien.. (Men i januari är det inte så ultimat för
det)
Det är National television awards i London i januari varje år, det skulle jag vilja gå på.. det funderar jag faktiskt på..

(Lite utöver vad jag än hittar på, för en weekend i London är ju alltid kul)

Fest där jag kan samla familj och vänner är ju också kul, kanske en tema fest/maskerad eller nått,.,
Men åh jag vet inte.. PÅ ett sätt hade det vart kul o slippa fixa o arrangera så mycket och bara dra iväg, men jag vill ju även fira med mina vänner så åh jag vet inte...

Det löser sig, jag har dryga 11mån på mig så det är ju ingen ko på isen precis men man måste ju börja spara :)

Så här sitter jag på jobbet och ska jobba ännu en natt, tredje natten nu,.. sedan bara 2 nätter kvar.

Det funkar okej att jobba natt, lite långtråkigt i mellan åt men ibland massor att göra, tycker det är sådär kul att man ska behöva städa hela lobbyn, det går väl an för att få tiden att gå, men nu är det så jäkla skitigt pga vädret så det är sådär faktiskt. Oh well.. det ska ju göras :)
Dagarna blir konstiga dock när man jobbar natt.. jag blir så osocial, orkar inte göra nått innan jag börjar jobbet utan väntar bara ut tiden hemma.. Men tur att det bar är en period detta ska göras :)

Nä nu ska jag se om jag kan hitta på nått annat att göra..
Kanske skriver senare vem vet!?

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0