Jobbar

Här sitter jag på jobbet, men jobbar inte natt idag, utan kväll! :)
Alla gäster incheckade och det börjar lugna ner sig då folk har börjat bege sig ut på stan för middagar och drinkar.

Min mun gör ondare idag än igår, konstigt!
Men svullnaden har iaf gått ner så det är skönt.
Men men, som sagt, det finns dom som har det värre..

Satt och kollade på va det där konsert eventet på Jamaica skulle kosta.. det var inte gratis! Fick en mindre chock!
Som lägst: 15.000sek och som mest typ 30.000sek
Men visst det är all inclusive osv men ändå!

Får nog bli att tänka om.. men drömma kan man ju!

På Måndag fyller mamma år, då ska vi fira henne hos mormor och morfar. Mysigt!
Sen på Tisdag ska jag först fixa naglarna och sen gå till frissan.
(Frisörbesöket är en present från mamma)
Jag och mamma pratar om att åka till italien i sommar några dagar bara hon och jag.. ska titta närmre på det.. hade vart så mysigt! <3

Nä nu ska jag väl ta och göra nått vettigt!

Puss o Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0