Jag tror bestämt jag bloggar lite..

Jag får ju mina infall och det är inte varje dag jag bloggar även om jag ibland önskar det och nog skulle behöva det. Men jag får nöja mig med att jag gör det ibland. Som nu. När jag ligger här i min säng och inte kan sova fastän jag är hur trött som helst och jag inte vill något hellre än att somna. Men strax så ska jag försöka..

Det känns konstigt och tyst och tomt här hemma nu när S har flyttat ut. Kom hem från mormor och alla grejer var borta. Weird.

Idag har jag varit hos mormor och fixat grejer hela dagen, flängt hit o dit. Vilket jag gillar! Älskar o fixa o dona. Önskar dock jg hade spenderat mer tid med henne, känner mig lite dum över det. Men jag ville att hon skulle få alla grejer hon behövde. Men ändå känner jag mig otillräcklig för att inte allt blev gjort. 
Men jag får fortsätta nästa gång, när det nu blir. Har en del jobb och annat framöver, men jag ska nog hinna det andra också. 

Det är så otroligt tyst,det enda som hörs då och då är hissen och kanske någon dörr som stängs. Men det är rätt skönt. Tänkte dock jag skulle sätta på nån musik eller meditations grej så jag somnar bättre. Inte dumt det där. 

Förra torsdagen var jag ute med Amelia och Frida det var så himla kul och välbehövligt. Vänner är så värdefulla! Det blev en så bra kväll med mycket minnen och skratt och allvar. 
Och i söndags blev det en aw dejt med Hanna och Evelina. Alltså vilka vänner jag har! Stunder som dom är så ovärderliga! 

Emelie och jag bokade en weekend i januari över min födelsedag! Det ska bli så himla kul att få åka iväg med My Sunshine igen! ❤️ 

Jennie var här en stund igår (i två omgångar) alltså den underbara människan! Om hon bara visste själv! 

Och idag blev det en god middag med mamma och mormor. Morfar orkade tyvärr inte komma hem. Stackarn. Jag känner så mycket hela tiden för och med dom. Om jag bara kunde göra mer oftare, men jag försöker så gott jag kan. 
Och jag vet att dom vet det, och uppskattar det. Och jag dom.

Nä, nu börjar kag bli trött och har fått skriva av mig lite till mig själv. Skönt! 


Söndags häng :) 

Torsdagens bravader. :) 

Avslutar med de orden 👆

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0