Det regnar och regnar..

Ännu en dag med regn och rusk. Helt ok om man bara ska vara inne och mysa. Men idag ska det ju jobbas igen.. Försvåranatsvärt många som tog sig ut igår! Vi hade full rulle på jobbet! 

Hade ett gäng fulla norska lastbilschaufförer.. Fantastiskt! Inte direkt va! 
Men vi hade en återkommande grupp med norska pensionärer, som kommer vartannat år, och jag träffade på värden och han sa att anledningen att dom kommer hit igen är pga mig, sen vet jag inte hur sant det var men det var en väldigt fin komplimang och jag blev glad.

Idag är det dags igen, beräknas bli massor enligt statistiken, men vädret är sådär. Fast det är mycket bokat. Men det är bara o köra :) 

Igår var en lång dag, först bokningen och sen restaurangen. Somnade snabbt efter en dusch igår. 

Emelie, hennes kille och svärföräldrar kom till wärdshuset igår och åt. Tyvärr inte jag som hade hand om dem, för jag var på nedre plan, men va trevligt att se dom och prata lite. 
Så himla glad och tacksam för min bästa vän! 

Nu börjar det kurra i magen, dags för frukost och sen göra sig klar för jobb. 

Ha en mysig lördag! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0